Beantwoord

card err op kaartlezer

  • 12 June 2023
  • 2 reacties
  • 1895 Bekeken

ik heb een nieuwe bankkaart. Voor het activeren van payconic moet ik de kaart in de kaartlezer steken en op M2 drukken … ik krijg card err… whats wrong?

icon

Beste antwoord van SabrinaVD 12 June 2023, 13:06

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo @FrankyD , 

 

Bedankt voor je bericht.

Verschijnt de boodschap Wrong Card of Card Error op je kaartlezer, dan kan dit twee oorzaken hebben:

De kaartlezer is defect. Heb je een tweede debetkaart of een kredietkaart, dan kan je dit testen door die kaart in de kaartlezer te steken en op M2 te drukken. Krijg je ook met deze andere kaart de melding Wrong Card of Card Error, dan dien je je kaartlezer te vervangen. Heb je dringend een kaartlezer nodig? Dan kan je ook terecht aan het onthaal van een van onze kantoren.

 

De chip van de kaart is niet meer goed leesbaar. Je kaart werkt mogelijk wel nog in winkels en aan geldautomaten. Toch verschijnt er een foutmelding op de kaartlezer. Je kaart moet vervangen worden. Dat kan door ons beveiligd te bellen via de Easy Banking App of met behulp van je Easy Banking Phone-code. 

 

> Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;

> Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;

> 'Easy Banking Centre'

> Een onderwerp selecteren; in dit geval 'rekeningen en kaarten'

> U krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.

Of:

> Bellen naar 02/ 762 60 00

> Uw klantnummer ingeven en uw Easy Banking Phone Code

Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.

 

Ik hoop u hiermee van dienst te zijn. 

Nog een fijne dag verder. 

Met vriendelijke Groet, 
SabrinaVD

eigenaardig maar met een andere kaart krijg ik geen foutmelding op de kaartlezer. Echter een nieuwe kaartlezer bracht toch oplossing…

probleem voorlopig van de baan.

dank voor de tips

Reageer