Beantwoord

card error

  • 2 July 2020
  • 3 reacties
  • 544 Bekeken

Ik heb mijn kaart laten deblokkeren zodat ik terug kan inloggen op mijn account via easy banking.  Maar nu blijkt dat mijn chipkaart niet meer leesbaar is. Wat moet ik nu doen?

icon

Beste antwoord van Alexander 3 July 2020, 00:45

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Dan moet je een andere kaart aanvragen en dat kan je doen door te bellen naar easy Bank Center 

nr 02/762 60 00.

Ik moet via dit nummer een 5 cijfer code ingeven die naar mijn PC banking is gestuurd, maar bij deze code kan ik niet geraken omdat ik hiervoor de chip van mijn kaart moet gebruiken… is er een andere manier om bij deze 5 cijferige code te geraken?

 

Alvast bedankt!

Hey @warre ,

Als je de Easy Banking Phone code nog niet hebt geactiveerd, kan je uitzonderlijk verdergaan zonder een code in te voeren. Dit wordt via de telefoonlijn normaal ook zo vermeld.

Groetjes,

Lieze

Reageer