Ik bel cardstop maar er wordt direct afgelegd
Hallo Naika,
Dat is niet prettig. Ik kan je vrees ik wel enkel aanraden om hen terug te bellen. Card Stop is geen dienst van onze bank, maar een organisatie die kaarten voor alle banken kan blokkeren. Wij hebben dus geen invloed op hun telefonie.
Als je een kaart wilt blokkeren, dan kan je ook telefonisch bij ons terecht via Communicatie onderaan in Easy Banking App of via 02 762 60 00.
Je kan ook een tijdelijke blokkering instellen door aan te melden op Easy Banking App, onderaan te drukken op Mijn diensten en dan te kiezen voor Kaarten. Tik vervolgens op je kaart, druk bovenaan op de drie punten en kies Kaartinstellingen.
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.