Beantwoord

cardstop

  • 6 July 2021
  • 4 reacties
  • 154 Bekeken

Op 21 juni is mijn debetkaart geblokeerd door cardstop.liefst zo snel mogelijk een nieuwe kaart opsturen aub want duurt nu wel heel erg lang.groetjes danielle.

icon

Beste antwoord van JillH 6 July 2021, 17:15

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Dan denk ik dat je nog lang zal mogen wachten eer je een nieuwe bankkaart zal krijgen want bij verlies of diefstal wordt de kaart niet automatisch vervangen dus je zal contact moeten opnemen met de bank en een nieuwe kaart aanvragen.

Via de man van cardstop zou dit allemaal automatisch verlopen.had er al een slecht oog in want duurt me allemaal te lang.

Reputatie 2

Hallo @Jelleke,

 

Wanneer je je debetkaart laat blokkeren via Cardstop wegens verloren, dien je ons te contacteren om een nieuwe bankkaart te bestellen. Dit gebeurt nog niet automatisch momenteel, in tegenstelling tot de kredietkaarten, die wel automatisch worden vernieuwd.

 

Indien je nog toegang hebt tot Easy Banking App, contacteer je ons best via de contactfunctie in de app, door onderaan te kiezen voor 'Contact' en vervolgens naast 'Easy Banking Centre' te drukken op het telefoontje. Zo belt u op een veilige manier met onze bank. Wij zijn beschikbaar van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag. Indien je geen toegang meer hebt tot de app, kan je volgend contactnummer bellen: 02 762 60 00.

 

Groetjes,

 

Jill

Oke .das allemaal tof.maar al 10 keer geprobeert en kan nergens binnen geraken.zelfs mijn kaart is op de bank ingeslikt.zover sta ik nu.nergens.weet het niemeer hoor.ben hopeloos.

Reageer