Beantwoord

Cash afhaling dubbel verwerkt

  • 8 September 2022
  • 2 reacties
  • 108 Bekeken

Op dinsdag 6/09/2022 haalde ik een bedrag van mijn rekening. Ik meldde dit gisteren al en er werd mij gemeld dat dit zou rechtgezet worden in de loop van de dag. Vandaag is er echter nog niets van een rechtzetting te zien op mijn rekening. Werd ik gisteren tewoord gestaan door iemand die aan de bron van de phishing zit ???

icon

Beste antwoord van LarsD 8 September 2022, 11:26

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4

Hallo, @Leon De Boeck,

Het bedrag werd dus dubbel van je rekening afgehouden.

Het gaat hier wel degelijk helaas om een algemeen technisch incident bij ons.

Onze diensten werken ook aan een oplossing om een rechtzetting hiervan te kunnen voorzien. Je krijgt dus het bedrag zo snel mogelijk weer op je rekening.

Alvast onze excuses voor het ongemak!
 

In april - tussen 2 betalingen bij Delhaize Molière -  werd er zonder mijn tussenkomst 9,84 € van mijn rekening afgehouden. Op de 2 correcte tickets staan de coördinaten van Delhaize Molière. Op mijn uittreksel staat alléén DELHAIZE zonder “Molière”. Vandaar dat ik naar Delhaize hoofdzetel schreef met scans van de tickets en het bewuste rekeninguittreksel. Waarom meld ik dit nu pas ? Tot nu werden bij Delhaize - Hoofdzetel ! - tal van mails beantwoord met véél beloftes. Nu (4 maanden later...)  krijg ik een “NIET” per mail. Ik moet niet bij hen terecht, maar wel bij Delhaize Molière waar de fout gebeurde… 

Dan maar aan die verantwoordelijke van de “klantenDIENST” gevraagd mij het email adres van Delhaize Molière te geven, daar onvindbaar op de site. GEEN ANTWOORD nà 2 rappels.

Hoe kan zo’n automatisch debiet gebeuren ? Dit is toch niet normaal ! Moet ik dan bij u terecht ???

Dank bij voorbaat 14/09/2022

 

Reageer