Beantwoord

CASH-punten bevatten beperkt aantal biljetten o.a. geen van 10 euro!!!!

  • 1 July 2023
  • 1 reactie
  • 177 Bekeken

In tegenstelling met de vroegere geldaumaten van BNP Fortis bevatten de CASH-punten geen biljetten van 10 euro meer????

Bovendien moet ik voor het afhalen van 40, 60 en 80 euro de afhaalacties van 20 euro 2, 3 en 4-keer herhalen: bankkaart erin, code ingeven, keuze van 20 euro opgeven, bevestigen, bankkaart komt eruit, biljet van 20 euro ontvangen, tijdsinterval respecteren, bankkaart terug insteken …….

De CHAT-box begrijpt mij niet!!!

Is dit vooruitgang???

icon

Beste antwoord van Jonas F 3 July 2023, 12:05

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

In tegenstelling met de vroegere geldaumaten van BNP Fortis bevatten de CASH-punten geen biljetten van 10 euro meer????

Bovendien moet ik voor het afhalen van 40, 60 en 80 euro de afhaalacties van 20 euro 2, 3 en 4-keer herhalen: bankkaart erin, code ingeven, keuze van 20 euro opgeven, bevestigen, bankkaart komt eruit, biljet van 20 euro ontvangen, tijdsinterval respecteren, bankkaart terug insteken …….

De CHAT-box begrijpt mij niet!!!

Is dit vooruitgang???

Dag pvosselaer,

Het aanbod van de biljetten in onze CASH-punten is afhankelijk van een aantal factoren. Over het algemeen wordt gekeken naar de locatie en of deze biljetten vaak worden afgehaald of niet.

CASH-punten kunnen dus een verschillend aanbod hebben op vlak van biljetten.

Voor het afhalen van de genoemde bedragen krijg je de keuze om het aantal biljetten in te geven. Dus respectievelijk 2 x 20 EUR, 3 x 20 EUR en 4 x 20 EUR. Je hoeft niet steeds je transactie te herhalen om je gewenst bedrag te bekomen.

Hieronder geef ik je nog wat algemene informatie in verband met de bancontact CASH-punten:

Lancering van de Bancontact CASH-punten

Hopelijk ben je wat met deze informatie.

Met vriendelijke groeten,
Jonas F

Reageer