Na drie pogingen dien ik een nieuwe code te maken, kan ik dit in alle veiligheid doen?
Beste antwoord van LienV
Bekijk origineelNa drie pogingen dien ik een nieuwe code te maken, kan ik dit in alle veiligheid doen?
Beste antwoord van LienV
Bekijk origineelDag Jan
Kan je de volgende zaken nakijken:
- Is het toestel of de versie van de app up-to-date?
- Staan de instellingen voor datum en tijd van het toestel juist: Datum en tijd dienen op automatisch te staan. En tijdszone dient op Midden-Europese tijd te staan.
Je kan gerust opnieuw een Easy Banking Code aanmaken, maar vaak genoeg helpen bovenstaande tips.
Groeten
LienV
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.