Beantwoord

de nieuwe debet visa kaart

  • 12 August 2021
  • 1 reactie
  • 169 Bekeken

nogal wat diensten (o.a. mijn tandarts, een restaurant in mijn buurt...) kunnen niet werken met de nieuwe debet visa kaart die  -ongevraagd- mijn vroegere bancontactkaart vervangt.  Dat is bijzonder onhandig : ik loop al geruime tijd met weinig contant geld op zak omdat ik vertrouw op mijn bancontact, maar dat kan nu niet meer.  Wat ben ik met deze nieuwe kaart als niet alle betaalterminals voorzien zijn op dit nieuwe gadget ?  

icon

Beste antwoord van YannickB 13 August 2021, 08:25

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Dag @chrisvannoten 

Met je Bancontact-Visa Debit-debetkaart kan je overal betalen waar hetzij Bancontact, hetzij Visa aanvaard wordt.

We merken dat er inderdaad nog enkele handelaars zijn waarbij de kaart niet werkt. We zetten ons er alvast volop voor in om ervoor te zorgen dat je toch op zoveel mogelijk plaatsen kan betalen.

Heb je toch ergens problemen, aarzel dan niet om het me hier te laten weten. Als je me kan zeggen om welke handelaar gaat (naam en locatie zijn voldoende), dan kan ik dat voor je doorgeven. Wij kunnen samen met de handelaar, met Visa en met de leverancier van de handelaar’s  betaalterminal zoeken naar een oplossing. 

Reageer