mijn debet kaart is geblokkeerd en kunnen ze geen nieuwe kaart aanvragen omdat mijn rekening nummer nog van bpost is en ze geen omzetting naar bnp easy go pakket hebben gedaan
Beste antwoord van JoachimJ
Bekijk origineelmijn debet kaart is geblokkeerd en kunnen ze geen nieuwe kaart aanvragen omdat mijn rekening nummer nog van bpost is en ze geen omzetting naar bnp easy go pakket hebben gedaan
Beste antwoord van JoachimJ
Bekijk origineelHallo
Bedankt voor je bericht.
Wie precies heeft je deze informatie gegeven? Waarom is de kaart geblokkeerd?
Sinds 22 januari zijn alle rekeningen van bpost bank rekeningen bij BNP Paribas Fortis geworden. Het rekeningnummer blijft dus behouden.
Ongeacht welk pakket je nu hebt (Easy Guide, Easy Go of Hello bank!) kan je de kaart vervangen wanneer dat nodig is.
Je kan hiervoor beveiligd naar ons bellen.
Je kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op.
Maak je geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. We staan voor jou klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Ik heb de informatie van de bank mijn kaart is geblokkeerd door fisching ik heb ook nog een oud rekeningnummer maar dat zit in faillissement de bank zij ook dat het bpost rekening nummer niet automatisch is over gezet naar een easy go het is nu ondertussen al 1maand ik niets doen zonder kaart het is me te veel aan het worden met vriendelijke groeten ives
Beste
Bedankt voor je feedback. Indien je meer en persoonlijke informatie wenst, kan je best telefonisch contact met ons opnemen. Via dit kanaal hebben wij immers geen toegang tot je persoonlijk dossier. Je kan ons bereiken op het nummer 02 762 60 00. We staan voor je klaar op werkdagen tussen 7 en 22u en zaterdag van 9 tot 17u. Bedankt alvast.
Groetjes,
JoachimJ
k heb ook nog een oud rekeningnummer maar dat zit in faillissement
Dat hebt u niet, want bij faillissementen nemen de curatoren alle rekeningen over, u hebt er dus noch zeg noch controle meer over. Uiteraard idem dito voor de aan die rekening gekoppelde debet- en kredietkaarten.
Bovendien, waarschijnlijk hebben de curatoren die rekening reeds laten afsluiten.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.