Beantwoord

Debetkaart activeren

  • 11 September 2023
  • 3 reacties
  • 389 Bekeken

Ik wil mijn debetkaart activeren.  Heb mijn pincode ontvangen.  Echter heb ik een 11-cijferige startcode nodig om te kunnen activeren.  Waar vind ik die ergens terug?

Bedankt!

icon

Beste antwoord van Tim DL 11 September 2023, 17:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1

Ik wil mijn debetkaart activeren.  Heb mijn pincode ontvangen.  Echter heb ik een 11-cijferige startcode nodig om te kunnen activeren.  Waar vind ik die ergens terug?

Bedankt!

Dag @vwe,

 

Bedankt voor je bericht.

 

Normaal zal je deze startcode via sms ontvangen hebben. 

Indien dat niet het geval is, dan kan je deze laten activeren via het Easy Banking Centre.

Dit kan je door ons beveiligd te bellen via het communicatiemenu op je Easy Banking App.

Indien je nog geen smartphone hebt, dan kan je dit ook door te bellen naar ons algemeen nummer, 02 762 60 00, met je klantnummer en Easy Banking Phone code (Een adviseur beveiligd contacteren met de Easy Banking Phone-code | Community BNP Paribas Fortis) bij de hand. 

 

Groetjes,

Tim DL

Beste

Ik heb geen sms ontvangen en heb geen Easy Banking Code…  Kan ook geen code aanmaken want heb geen Pcbanking…

Bedankt!

Reputatie 2

Hallo @vwe ,

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Dan raad ik jou aan om via Easy Banking App te bellen. Zo bel je op een beveiligde manier en kunnen we je direct verder helpen. Zo bel je via de app :

 

  • Meld je aan
  • Kies onderaan voor ‘communicatie’ 
  • Ga dan naar ‘Easy Banking Centre’ en kies in het menu voor ‘Rekeningen en kaarten’
  • Je krijgt nu een lang telefoonnummer, daar naar mag je bellen. 

Indien je ook niet op de Easy Banking App geraakt, ga ik moeten aanraden om een afspraak te maken op kantoor. 

 

Groetjes, 

Julie N 

Reageer