Beantwoord

Debetkaart raadplegen op smartphone

  • 1 September 2023
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Sedert mijn echtgenote een nieuwe debetkaart kreeg (oude was verlopen), kan ik op mijn gsm via de Easybanking-app de verrichtingen (op onze gemeenschappelijke rekening) niet meer volgen.

Op de laptop is er geen probleem daar zie ik wel elke betaling die met de Mastercard gebeurd is.

 

Hoe kan dit aangepast worden?

icon

Beste antwoord van Tim DL 1 September 2023, 11:41

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Sedert mijn echtgenote een nieuwe debetkaart kreeg (oude was verlopen), kan ik op mijn gsm via de Easybanking-app de verrichtingen (op onze gemeenschappelijke rekening) niet meer volgen.

Op de laptop is er geen probleem daar zie ik wel elke betaling die met de Mastercard gebeurd is.

 

Hoe kan dit aangepast worden?

Dag @Desmetjm,

 

Bedankt voor je bericht.

 

Dat betreft een technisch probleem, het heeft niet met de kaart specifiek te maken.

Wegens een technisch probleem is het niet mogelijk om van een kredietkaart, van iemand anders dan uzelf, de verrichtingen na te kijken op de Easy Banking App 

Onze diensten zijn hiermee bezig om dit terug in orde te krijgen.

 

Met vriendelijke groeten,

Tim DL

 

PS: Jouw mening telt! We nodigen je graag uit om jouw ervaring op de Community met ons te delen via een korte (en anonieme) tevredenheidsenquête. Met jouw feedback kunnen wij ervoor zorgen dat de Community nog beter wordt! https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv

Reageer