Beantwoord

doorlopende opdracht

  • 29 March 2024
  • 4 reacties
  • 47 Bekeken

ik heb getracht om via de easy app het bankrekeningnummer van de begunstigde te wijzigen in een doorlopende opdracht. (betaling huur).

Ik kan echter alléén het bedrag en de naam veranderen. Wat doe ik verkeerd of langs welke weg - - kan ik dit veranderen. 

 

Graag uw advies

Groetjes

 

icon

Beste antwoord van JessicaJ 29 March 2024, 17:38

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1

ik heb getracht om via de easy app het bankrekeningnummer van de begunstigde te wijzigen in een doorlopende opdracht. (betaling huur).

Ik kan echter alléén het bedrag en de naam veranderen. Wat doe ik verkeerd of langs welke weg - - kan ik dit veranderen. 

 

Graag uw advies

Groetjes

 

Hey Denise,

Je kan het beste de volledige doorlopende opdracht even verwijderen en opnieuw aanmaken, aangezien het op dit moment inderdaad enkel mogelijk is om het bedrag en de mededeling aan te passen.

Ook indien je de begunstigde opgeslagen hebt in je lijst van begunstigden, dien je deze even volledig te verwijderen en de begunstigde opnieuw op te slaan met zijn nieuwe gegevens.

 

Groetjes,

Jess

dank voor uw antwoord, maar dat is het hem juist. Hoe kan ik deze volledige opdracht verwijderen en opnieuw aanmaken.  En ik krijg de begunstigde niet verwijdert -:( Help. Ben van de oude generatie en het lukt maar niet. 

Graag verder advies

Reputatie 1

Beste Denise,

 

via de volgende stappenplannen kan je dit doen:

 

Begunstigden verwijderen:

  1. Meld aan via https://www.bnpparibasfortis.be/.
  2. Klik in het menu aan de linkerkant op Betalingen en dan op Mijn begunstigden.
  3. Wil je een nieuwe begunstigde toevoegen zonder er meteen naar over te schrijven? Klik dan bovenaan in de groene balk op Nieuwe begunstigde.
  4. Wil je een bestaande begunstigde wijzigen of verwijderen? Klik dan op de naam of op het rekeningnummer van een begunstigde en kies vervolgens voor Wijzigen of voor Verwijderen.

Doorlopende opdracht verwijderen:

  1. Meld je aan via https://www.bnpparibasfortis.be/.
  2. Klik in het linkermenu op Betalingen en kies Doorlopende betalingsopdrachten.
  3. Klik op de doorlopende betalingsopdracht die je wilt wijzigen en klik onderaan op Verwijderen of op Wijzigen.
  4. Klik op Bevestigen.

 

Op dit moment is Community eigenlijk gesloten tot dinsdag, maar ik wou je toch nog even dit antwoord geven. :) 

 

Indien je nog graag verder hulp wilt of er toch niet helemaal uit komt, aarzel niet om een beveiligde chat te starten op onze website als je bent aangemeld. Dit kan als je bent aangemeld bij “hulp nodig?” en dan “open Livechat”

Zij zijn nog beschikbaar tot 20uur vandaag, en morgen tussen 9-17 uur zijn zij ook beschikbaar via chat.

Ook zijn we vandaag tot 22 uur nog beschikbaar telefonisch en morgen ook tussen 9-17uur op het nummer 02 762 60 00.

 

Groetjes,

Jess

Oh supertof , ik ga het nu proberen - geniet nu maar van uw vrije tijd.

 

Vele groetjes

Denise

Reageer