Beantwoord

e-banking

  • 15 May 2021
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

Ik probeer een overschrijving te realiseren.  Bij de laatste klik krijg ik de melding dat ik de juiste kaart met desbetreffende nummers dien te gebruiken.  Nochtans gebruik ik de aangegeven kaart.

Ik heb meerdere malen geprobeerd deze overschrijving te doen, tot ik nu in de situatie zit dat mijn kaart geblokkeerd is.

Kan je me helpen?

Telefonisch kreeg ik niemand aan de lijn, ook al heb ik 12 minuten naar hetzelfde bandje zitten luisteren..

 

vriendelijke groeten,

Hild Agemans.

icon

Beste antwoord van Shari V 17 May 2021, 10:22

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3

Dag hildagemans

Om de kaart te deblokkeren zal je ons toch telefonisch moeten contacteren op het nummer 02 762 60 00. Onze excuses in elk geval voor de wachttijden, mei is een erg drukke maand. Ik kan je aanraden buiten de kantooruren te bellen, dan is het over het algemeen minder druk. Het kantoor op afstand is geopend van 07:00 tot 22:00 op weekdagen en zaterdag van 09:00 tot 17:00

Ik stel voor dat je ook de browsergeschiedenis en cookies eens verwijdert uit de browser waar je mee werkt. Hier vind je meer info over hoe je dit kunt doen:

Met vriendelijke groeten

Shari V

Reageer