Beantwoord

easy banking phone code

  • 28 March 2022
  • 3 reacties
  • 554 Bekeken

My previous bank card information was compromised so I applied for a new card, but I never received it, I want to contact to resend a card, but my easy banking code is locked, how do I fix it

icon

Beste antwoord van JarneM 28 March 2022, 13:33

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Hello @Qin ,

 

You can take contact with our Easy Banking Centre on the number 02 762 90 00. A colleague can check together with you all necessary next steps for receiving a new debit card.

 

We are available until 22h today.

 

 

We hope we have been at your service already.

 

Kind greetings,

JarneM

wat is mijn phonecode(waarom is dit in het Engels -wij zijn toch in Vlaanderen,niet ????????)

Reputatie 4

Hallo, @georgevanderheyden,

Bedankt voor je bericht.

Zoals je kon zien is de bovenstaande vraag ook in het Engels gesteld. Het is dan ook normaal dat we proberen in dezelfde taal een antwoord te geven. We spreken ook gewoon Nederlands en Frans.

Om terug te komen op je eigen vraag: De Easy Banking Phone Code is een veiligheidscode die bestaat uit 5 cijfers en die kan gebruikt worden om beveiligd met onze adviseurs te bellen. De Easy Banking Phone Code kan je op papier krijgen via een kantoor of je kan dit zelf aanmaken via onze website op PC.

Je kan de code aanmaken via onze website door in je profiel rechts te klikken op je naam, vervolgens klik je op “Profiel beheren” en dan “Easy Banking Phone.”

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

 

Reageer