Beantwoord

Easy go pack

• 19 November 2023
  • 1 reactie
  • 119 Bekeken

Ook ik heb een brief ontvangen van Fortis waardoor ik vanaf 1 jan 2024 automatisch zou overgeschakeld worden naar het ‘Easy Guide Pack’. Omdat ik dit niet wil heb ik geprobeerd om via een afspraak op kantoor dit te laten wijzigen naar het ‘Easy Go Pack’. De persoon op kantoor kon dit evenwel (nog) niet !? Via PC banking heb ik het zelf geprobeerd maar ook daar wordt verwezen naar 1 januari 2024 alvorens er kan omgeschakeld worden.   

Ik begrijp dit niet: indien men vanaf 1 januari 2024 een nieuw systeem invoert moet het toch mogelijk zijn om vóór deze startdatum je voorkeur te kiezen. Of dient er eerst nog een maand voor het ‘Easy guide  pack’ betaald ? 

Een ontevreden klant.

G.Melis

icon

Beste antwoord van LarsD 20 November 2023, 12:07

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo @guy melis,

Bedankt voor je bericht.

Het is inderdaad lastig als je een voorstel krijgt en je wil graag een andere keuze maken dat dit nog niet kan gemaakt worden. Onze excuses alvast voor het ongemak dat dit veroorzaakt.

Voor sommige klanten kon de keuze nu nog niet gemaakt worden (bijv. doordat ze een betaalrekening hebben met meerdere houders). Vanaf januari volgend jaar gaan de personen die  nu nog geen andere keuze konden maken wel de optie krijgen om dit te doen.

Het is niet de bedoeling dat wanneer iemand niet zelf het pakket heeft gekozen hier al de nodige kosten voor gaat betalen. Er is dus geen verplichting om het Easy Guide te behouden vanaf januari.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer