Beantwoord

eays banking

  • 2 November 2020
  • 4 reacties
  • 139 Bekeken

Beste,

 

Easy Banking lukt me niet meer sinds een week, niet om mijn smartphone en ook niet mijn ipad ?

 

icon

Beste antwoord van YannickB 3 November 2020, 14:30

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Hallo Alfredo,

Woon je toevallig in het buitenland?

Ja ik woon reeds 4 jaar in Frankrijk 

Reputatie 7

Op dit ogenblik is Easy Banking App niet beschikbaar voor klanten met een domicilieadres in het buitenland. Mijn oprechte excuses daarvoor.

Onze technische ondersteuning werkt volop aan een oplossing. In afwachting kan ik je wel aanraden om met onze website te werken. Die blijft toegankelijk via pc, laptop en tablet.

Beste,

 

Gelieve via één van de info kanalen te laten weten als het terug in orde is.

Dank u wel.

Reageer