Beste,
Easy Banking lukt me niet meer sinds een week, niet om mijn smartphone en ook niet mijn ipad ?
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelBeste,
Easy Banking lukt me niet meer sinds een week, niet om mijn smartphone en ook niet mijn ipad ?
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelJa ik woon reeds 4 jaar in Frankrijk
Op dit ogenblik is Easy Banking App niet beschikbaar voor klanten met een domicilieadres in het buitenland. Mijn oprechte excuses daarvoor.
Onze technische ondersteuning werkt volop aan een oplossing. In afwachting kan ik je wel aanraden om met onze website te werken. Die blijft toegankelijk via pc, laptop en tablet.
Beste,
Gelieve via één van de info kanalen te laten weten als het terug in orde is.
Dank u wel.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.