Vroeg een tijd geleden om een bedracht te betwisten, betaling aan een frauduleuze firma Deals500 NL van 34,95 euro op 11 december, via bericht van mijn easy banking
Blijkbaar kan me enkel geholpen worden mits phonebanking ? Ik heb geen I phone !!! De dutse, dus kous af, PV opmaken, waar ? Bellen naar 02/762 60 00 ? Krijgt menu WELK GETAL TE KIEZEN, nergens iets te vinden ivm fraude ? getal 2 gekozen, UREN AAN TELEFOON zonder resultaat, duizende menu’s en je weel niet wat kiezen ? Nergens duidelijk ?
Kan dus niet via easy banking, niet voldoende beveiligd ????? HOE KOMT DAT ? bankdingen dus nooit veilig of ???? Kan hier ook niets in bijlage zetten, ?
In antwoord vermeld U kan ook vragen stellen op deze site ‘community’ ? kan hier geen uitleg geven ? PV opstellen, ik vraag na bijna 40 jaar als klant (begin ASLK) hulp maar weet nergens hoe ik terecht moet ? We zijn niet allen computerfreaks toch ?
HELP , HELP, HELP
Beste antwoord van Anonymous
Bekijk origineel