Beantwoord

geblokkeerd bpostkaart

  • 13 February 2024
  • 6 reacties
  • 76 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

Sinds zondag kan ik niks meer doen in app van Fortis alsook men Bpost kaart niet meer gebruiken

klantendienst stuurt me met verschillende smoezen altijd weer weg

icon

Beste antwoord van JessicaJ 14 February 2024, 10:32

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3

Hallo,

Blijkbaar hebben de software-ontwikkelaars gesleuteld aan de app, en is er sinds zondag iets verkeerd gegaan. Op het waalse forum zijn er verschillende mensen met hetzelfde probleem als u, die telefonisch contact opnamen met BNP Paribas maandag, daar verzekerde men dat het in orde ging komen die namiddag. Vandaag is het blijkbaar nog niet in orde gekomen. 
Ik denk dat je niets anders kan doen dan wachten tot men de software-fout opgelost heeft.
Tenzij u tijd heeft om naar een Paribas-kantoor te gaan waar men het misschien kan oplossen. Bij een persoon heeft dat gewerkt. Een andere is geholpen geweest door Testaankoop.
 

Bedankt voor het antwoord 

Reputatie 3

Blijkbaar zou het nu in orde moeten zijn. Dit is wat verscheidene gebruikers op het Waalse forum melden. Lukt het bij u nu ? Indien het vandaag nog niet opgelost is, zou je best naar een kantoor gaan.

Dit was de reactie van een moderator op het Waalse forum op 13 februari ‘24 om 16 uur :
“Hallo allemaal en bedankt voor jullie berichten.
Allereerst willen we ons verontschuldigen voor de vertraging in onze reactie. 

Als gevolg van een algemeen incident zijn overschrijvingen, betalingen en opnames tijdelijk niet beschikbaar voor sommige van onze klanten. Dit incident wordt momenteel onderzocht en zou morgen opgelost moeten zijn.
We begrijpen dat dit een grote impact kan hebben op het beheer van uw rekeningen en we verontschuldigen ons voor het ongemak. Onze technische teams doen hun uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groeten,
Donika”

Reputatie 1

Hey @Koleys,

 

net zoals @Gella vermelde waren er inderdaad technische storingen aan de hand. 

Kan je nakijken of je ondertussen wel terug gebruik kan maken van de Easy Banking App of van je kaart(en)? 

 

Vriendelijke groeten,

Jessica

Mijn app is sinds vandaag terug beschikbaar

mercikes 😊🙏

Reputatie 1

Mijn app is sinds vandaag terug beschikbaar

mercikes 😊🙏

Dat is fijn om te horen, @Koleys ! Dankjewel om ons ook op de hoogte te brengen.

 

Groetjes

Reageer