Beantwoord

geblokkeerde bankkaart

  • 6 August 2021
  • 1 reactie
  • 594 Bekeken

Geachte, 

mijn bankkaart werd geblokkeerd na verkeerde pincode in te voeren. 

Graag deze kaartdeblokkeren, aub. 

Als ik het goed begrijp, dien ik daarna in een BNP bankautomaat de kaart in te voeren met de juiste pincode. Klopt dit? 

mvg

Eric Bunda 

icon

Beste antwoord van JarneM 6 August 2021, 13:09

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo @Eric Bunda ,

 

Indien je 3x maal een verkeerde pincode hebt ingevoerd, maar wel nog steeds de correcte pincode kent dan kan jouw debetkaart genormaliseerd/gereset worden na telefonisch contact met ons Easy Banking Centre.

 

Het klopt inderdaad dat je dan nadien eerst jouw debetkaart met de correcte pincode zal moeten gebruiken aan een automaat van BNP Paribas Fortis voor bv. een geldafname.

 

 

Je kan ons vandaag nog bereiken op het nummer 02 762 60 00 tot 22:00 uur deze avond.

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Reageer