Beantwoord

Geen detail kredietkaart

  • 7 July 2020
  • 7 reacties
  • 983 Bekeken

Beste, 

Sinds enkele weken kan ik zowel in de app als via online banking geen detail meer zien van mijn VISA-kaart. Ik krijg steeds foutmelding wanneer ik dit wil bekijken. Ik heb hierover daarnet telefonisch trachten contact te nemen, maar na 25 minuten wachten heb ik het opgegeven… Wat kan ik doen? 

icon

Beste antwoord van YannickB 7 July 2020, 15:38

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7

Hallo Vanessa,

Welke foutmelding krijg je precies? Kan je ook even proberen of je je uitgavenstaten via Zoomit wel nog kan openen?

Uitgavenstaat via Zoomit lukt wel. Via app krijg ik een schermpje met cardTransaction-fortis-launch.html en vervolgens WCM error display code. Message: door een technisch probleem is deze functie tijdelijk niet beschikbaar.

Reputatie 7

Bedankt voor je antwoord.

Die melding is alvast niet normaal. Kan je het volgende nakijken via onze website?

  • Meld aan via https://www.bnpparibasfortis.be/
  • Klik bovenaan rechts op Instellingen.
  • Kies in deze lijst voor Rekeningen.
  • Scroll naar beneden en klik op Kaarten.
  • Je Visa zal nu verschijnen, met net rechts ervan een vak dat aan- of afgevinkt kan worden.
  • Vink het vak aan indien dat niet het geval is en klik onderaan de pagina op De wijzigingen opslaan.
  • Indien het vak al was aangevinkt, mag je deze pagina verlaten en hoeft er langs jouw kant niets aangepast te worden.

Als je kaart in het verleden per ongeluk verborgen werd, dan kan dit zorgen voor problemen bij de weergave van de transacties. Het kan tot een dag na het terug zichtbaar maken van de kaart, duren voor de foutmelding verdwijnt.

Was je Visa niet verborgen en krijg je de foutmelding enkel via onze app en niet via de website, dan raad ik je aan om je gsm of tablet even volledig uit en terug aan te zetten en om het nadien nogmaals te proberen.

Lukt het nog niet, of verschijnt er ook een foutmelding bij het bekijken van je transacties via onze site, laat het me dan gerust weten. Ik stuur je dan een privébericht om wat meer info te verzamelen zodat ik de situatie voor jou kan laten onderzoeken.

Ok ik heb dit geprobeerd. Alles stond aangevinkt. Eerder nooit problemen mee gehad. Via de site krijg ik volgende melding: 

Door een technisch probleem is deze functie tijdelijk niet beschikbaar. (EBW2704)

Reputatie 7

Dankjewel om het te proberen. Ik stuur je meteen een privébericht.

Hoi, dit is nog steeds niet opgelost, is het mogelijk om dit nog eens te bekijken? 

 

Reputatie 4

Hallo @Vanessa_VL,

We hebben sinds dit probleem voor het eerst werd vastgesteld daar verder geen update meer over gehad vanuit onze technische dienst. We raden aan om toch contact te nemen met onze helpdesk om dit verder te laten nakijken en hopelijk dit probleem op te lossen.

Je kan ons beveiligd bellen via Easy Banking App.

Reageer