Beantwoord

geen toegang tot easy banking app - vergeten pincode

  • 7 May 2024
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Ik probeer met mijn nieuwe kaart voor spaarrekening toegang te krijgen tot banking app en aan automaat of ik geld kon afhalen Dit lukt niet 

Ik vermoed dat de pincode niet correct is, maar ik kan dus ook niet in banking app procedure toepassen om nieuwe code aan te vragen of te raadplegen. 

Hoe kan ik toegang krijgen tot nieuwe code & ingelogd raken met deze kaart in de banking app? 

groeten Katrien 

icon

Beste antwoord van JoachimJ 8 May 2024, 10:05

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Beste @Katrien Hoeylaerts

Bedankt voor je bericht. Krijg je melding dat de pincode niet correct is? Je kan ons Easy Banking Centre hiervoor contacteren, dan kunnen we kijken hoe we dit kunnen oplossen voor jou. We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 7 en 22u en zaterdag van 9 tot 17u. Het nummer is 02 762 60 00. Bedankt alvast. 

Groetjes,

JoachimJ

Reageer