Beantwoord

geheime code DEBIT KAART.

  • 1 April 2023
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken

Geachte,

sinds half.februarie beschik ik over een nieuwe debitkaart, mijn oude werd ten onrechte bij vergissing door de hoofdzetel samen met mijn opgeslagen geheime code geblokkeerd...dus werd er een nieuwe opgemaakt en opgezonden naar mijn adres in THAILAND en kreeg ze afgeleverd +/- half feb 2023 sindsdien wacht ik op mijn nieuwe geheime code, die volgens mijn domicilie ag Vilvoorde Grote Markt zou verstuurd zijn via Post naar mijn huisadres THAILAND op het zelfde moment als mijn Debitkaart ...tot heden geen spoor waardoor ik hier zonder easy banking zit sinds eind januari 2023...daar voor heb ik mijn Debit kaart nodig. Het ag deed verschillende pogingen (volgens hun zeggen) om mij te helpen maar niets zelf geen antwoord meer. Ik ben zelf werkzaam en op rust gestelde loketbediende bij de vroegere ASLK geweest...en we zochten steeds tot er een oplossing uit de  bus kwam voor de klanten. Ik ben ten einde raad en zou graag zo spoedig mogelijk een oplossing zien zodat ik terug normaal kan werken met Easy Banking via PC waar ik mijn  verrichtingen mee doe hier in THAILAND.

Met achting Leon VREBOSCH 29/06/1942  email vrebosch2006@hotmail.com en-of leonpatthai@gmail.com  . 

icon

Beste antwoord van CaroleL 3 April 2023, 13:14

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo Leon,

 

Helaas krijgen wij via dit kanaal geen toegang tot uw gegevens. Echter begrijp ik de ernst van de situatie. Om deze rede informeerde ik het kantoor van Vilvoorde om verder contact met u op te nemen.

 

Groetjes,

CaroleL

Reageer