Geachte,
sinds half.februarie beschik ik over een nieuwe debitkaart, mijn oude werd ten onrechte bij vergissing door de hoofdzetel samen met mijn opgeslagen geheime code geblokkeerd...dus werd er een nieuwe opgemaakt en opgezonden naar mijn adres in THAILAND en kreeg ze afgeleverd +/- half feb 2023 sindsdien wacht ik op mijn nieuwe geheime code, die volgens mijn domicilie ag Vilvoorde Grote Markt zou verstuurd zijn via Post naar mijn huisadres THAILAND op het zelfde moment als mijn Debitkaart ...tot heden geen spoor waardoor ik hier zonder easy banking zit sinds eind januari 2023...daar voor heb ik mijn Debit kaart nodig. Het ag deed verschillende pogingen (volgens hun zeggen) om mij te helpen maar niets zelf geen antwoord meer. Ik ben zelf werkzaam en op rust gestelde loketbediende bij de vroegere ASLK geweest...en we zochten steeds tot er een oplossing uit de bus kwam voor de klanten. Ik ben ten einde raad en zou graag zo spoedig mogelijk een oplossing zien zodat ik terug normaal kan werken met Easy Banking via PC waar ik mijn verrichtingen mee doe hier in THAILAND.
Met achting Leon VREBOSCH 29/06/1942 email vrebosch2006@hotmail.com en-of leonpatthai@gmail.com .
Beste antwoord van CaroleL
Bekijk origineel