Beantwoord

geld ontvangen met app

  • 1 April 2022
  • 1 reactie
  • 1404 Bekeken

vandaag iemand in de zaak geweest en mij betaald met de app, ik moest mijn bank app openen en drukken op geld vragen, kreeg een qr code te zien , ik vulde het bedrag in, zijnde 250 euro, tweemaal was dus een voorschot van 500 euro, er kwam op mijn scherm , u hebt 250 euro ontvangen van dhr ……., 2 maal, het is geleden van 11 uur deze morgen, nu 16u37 en er staat nog niets op de rekening  ?  kunt u mij verder helpen ?

icon

Beste antwoord van LarsD 1 April 2022, 16:54

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo @kwte,

Bedankt voor het bericht.

U heeft dus wel bevestiging gehad dat de betaling is gereserveerd op de rekening van de tegenpartij. Dat is wel belangrijk anders zou dit er op kunnen wijzen dat de betaling niet is doorgegaan.

In dit geval betekent dit waarschijnlijk dat het bedrag nog niet van de rekening van de tegenpartij is gehaald. U gaat dus waarschijnlijk vanavond of de volgende werkdag het geld ontvangen op uw eigen rekening.

Als u ook van meerdere personen hetzelfde bedrag moet ontvangen via het scannen van een QR code, dan zullen deze betalingen ook gegroepeerd worden en als 1 groot bedrag op uw rekening worden gestort. 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

 

Reageer