Hallo allemaal,
Na lange afwezigheid op 2dehands.be werd ik opnieuw lid in het nieuwe systeem en deed een allereerste online betaling. Deze leek “gelukt,” doch de verkoper meent niets gekregen te hebben. Het geld is een dag later ook niet van mijn bankrekening gegaan.
Ik heb hier wel een verwante draad over gevonden...
… maar … ik herinner mij plots dat ik zowat zeker vergeten ben om mijn destijds nieuwe kaart te activeren binnen de 6 weken...
(1) Kan dit de ware oorzaak zijn?
(2) Zo ja, kan ik deze laten activeren, of moet een nieuwe aangevraagd worden?
(3) Kan ik één dag later zeker zijn dat dit niet vertraagd van mijn rekening gaat gaan? Of zoniet, kan een eventueel dubbele betaling gecorrigeerd worden? (de verkoper vroeg om opnieuw te proberen, maar dat ga ik niet riskeren)
Het zou uiteraard tof zijn wanneer dit probleem (indien “wegens inactivatie”) kon gedetecteerd worden tijdens de betaling, ipv “gelukt” te melden. Dit kan immers onmiddellijk een band van vertrouwen schenden (je vraagt je af of de verkoper liegt) of u een unieke koop doen missen…
Dank voor alle tips...
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineel