Skip to main content
Beantwoord

gestolen kaart

  • 25 May 2024
  • 4 reacties
  • 71 Bekeken

mijn kaart is gestolen en er is fraude mee gedaan de kaart is nu gellukig blokeerd maar ik kan geen nieuwe kaart aanvragen heb een afspraak gemaakt met de bank en ze zeiden dat er een investigation rond die fraude is en dat die tot die tijd geen nieuwe kaart kan aanvragen het probleem is dat mijn loon nogsteeds wekelijk gestord word dus nu zit ik lang zonder geld wat kan ik doen

4 reacties

Reputatie 2

oon nogsteeds wekelijk gestort word dus nu zit ik lang zonder geld wat kan ik doen

Stante pede (op staande voet) een rekening openen bij een andere bank en uw loon naar die nieuwe rekening laten overschrijven.

Voor alle duidelijkheid, een gerechtelijk onderzoek bij dergelijke zaken duurt minstens zes maanden. Dus indien BNP van oordeel zou zijn dat op het afsluiten van het onderzoek dient gewacht te worden, dan zult u minstens zes maanden niet meer aan uw eigen centen kunnen komen. 

Reputatie 5

Hallo @mohammed845e455e,

Bedankt voor je bericht.

Het lijkt ons vreemd dat je geen nieuwe kaart al kan bekomen?Je bent zeker dat dit is wat men tegen jou heeft gezegd? Vanuit je uitleg is je kaart dus gestolen en had je geen kennis over deze fraude. 

Het moet dan mogelijk zijn een nieuwe kaart voor je aan te vragen. Een nieuwe kaart kan binnen 5 werkdagen al aankomen.

Je kan hiervoor beveiligd met ons contact nemen om de kaart te bestellen:

Je kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op

Maak je geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. Je kan bellen van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. 

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

kan ook niks overschrijven

Reputatie 1

Dag @mohammed845e455e ,

 

Welke foutmelding krijg je  als u probeert over te schrijven? Probeer je dit in de app of in pc banking?

 

Groetjes,

Kim

 

Reageer