Beantwoord

geweigerde verrichting na scannen QR code webshop

  • 27 June 2021
  • 3 reacties
  • 332 Bekeken

Ik krijg telkens geweigerde verrichting als ik probeer te betalen via de QR code van een webshop. Heb het al bij 2 verschillende webshops geprobeerd.

icon

Beste antwoord van LarsD 28 June 2021, 15:06

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4

Hallo, @sven reyniers, wat vervelend dat je problemen ervaart met de bancontactfunctie in de Easy Banking App.

 

Kan het zijn dat je al eerder die dag andere transacties wel hebt kunnen uitvoeren via de QR code?

Het kan zijn dat je dan over je gebruikslimiet zit. Die ligt op 250 EUR per transactie en 500 EUR per dag.

Nee het is een probleem van fortis zelf. Er is een probleem met het afsluiten van mijn vorige bankkaart. Kan wel geld afhalen en betalingen doen met kaartlezer met de nieuwe bankkaart. Kan alleen niet online betalen met de app. Hoop dat ze dat snel in orde kunnen maken !!

 

Reputatie 4

En heb je de nieuwe kaart ook al geregistreerd in de applicatie zelf?

Dit kan je doen door in het startscherm rechtsbovenaan te klikken op de drie puntjes. Hier krijg je een melding “profielgegevens.”

 

Daarna kan je nakijken of de kaart waarmee het profiel is gekoppeld overeenkomt met jouw nieuwe bankkkaart. Als dat niet het geval is, kan je klikken om het profiel te verwijderen om daarna terug een nieuw profiel in te stellen.

Reageer