Ik krijg telkens geweigerde verrichting als ik probeer te betalen via de QR code van een webshop. Heb het al bij 2 verschillende webshops geprobeerd.
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineelIk krijg telkens geweigerde verrichting als ik probeer te betalen via de QR code van een webshop. Heb het al bij 2 verschillende webshops geprobeerd.
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineelHallo,
Kan het zijn dat je al eerder die dag andere transacties wel hebt kunnen uitvoeren via de QR code?
Het kan zijn dat je dan over je gebruikslimiet zit. Die ligt op 250 EUR per transactie en 500 EUR per dag.
Nee het is een probleem van fortis zelf. Er is een probleem met het afsluiten van mijn vorige bankkaart. Kan wel geld afhalen en betalingen doen met kaartlezer met de nieuwe bankkaart. Kan alleen niet online betalen met de app. Hoop dat ze dat snel in orde kunnen maken !!
En heb je de nieuwe kaart ook al geregistreerd in de applicatie zelf?
Dit kan je doen door in het startscherm rechtsbovenaan te klikken op de drie puntjes. Hier krijg je een melding “profielgegevens.”
Daarna kan je nakijken of de kaart waarmee het profiel is gekoppeld overeenkomt met jouw nieuwe bankkkaart. Als dat niet het geval is, kan je klikken om het profiel te verwijderen om daarna terug een nieuw profiel in te stellen.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.