Beantwoord

gezamelijke rekening

  • 11 July 2023
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

Mijn vriend en ik hebben sinds vorig jaar een gezamelijke rekening geopend. Deze rekening werd tot nu toe enkel gebruikt voor de hypotheek en brandverzekering te betalen. Nu zouden we deze rekening ook voor andere dingen willen gebruiken. Kunnen we hiervoor 2 bankkaarten aanvragen en zijn deze gratis? 

icon

Beste antwoord van LarsD 13 July 2023, 09:50

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4

 Hallo, @Jolienb 

Bedankt voor je bericht. Het is afhankelijk van welk pakket dat jullie hebben:

  • Premium Pack: Maximum 2 debetkaarten inbegrepen per gekoppelde rekening, maar slechts één per (mede)houder of gevolmachtigde.
  • Comfort Pack: Maximum 2 debetkaarten inbegrepen per gekoppelde rekening, maar slechts één per (mede)houder of gevolmachtigde
  • Hello4You: 2 debetkaarten inbegrepen per gekoppelde rekening, maar slechts één per (mede)houder of gevolmachtigde.

Indien je ook enkele minuten tijd zou hebben nodigen we je graag uit om onze tevredenheidsenquête in te vullen: https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv. Onze Community blijft verder groeien en daarom willen we graag weten wat nog verder kunnen doen om je ervaringen te verbeteren.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Ik weet niet welke rekening dit is. Er staat 'gewone zichtrekening' als ik de details bekijk. 

En met 1 per (mede)houder bedoeld u 1 voor mij en 1 voor mijn vriend? 

 

Hoe kan ik kaarten aanvragen voor onze gemeenschappelijke rekening?

Reputatie 4

Hallo, @Jolienb,

Als het een gewone zichtrekening is betaal je 1,20 EUR/maand (inclusief BTW) voor een debetkaart.

In geval van de andere pakketten bedoelt men inderdaad dat je een kaart hebt voor jezelf en ook voor de persoon die mee op de rekening staat.

Je kan een kaart aanvragen via telefoon: 02 762 60 00 of als je op afspraak naar een kantoor gaat.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer