Beantwoord

Google Pay

  • 1 December 2021
  • 2 reacties
  • 242 Bekeken

Ik ben een frequent gebruiker van Google Pay. In Delhaize lukt het mij niet om deze betaalmethode te gebruiken. De kassiersters kunnen me niet verder helpen. Hebben jullie weet hiervan ?

icon

Beste antwoord van Joosten 1 December 2021, 16:38

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

Dag @Lieve De Cleen ,

 

bedankt voor je bericht.

Ik heb enkele vragen voor jou.

Maak je al gebruik van de Bancontact-Visa Debit-debetkaart of heb je nog de Maestro debetkaart?

Heb je dit enkel voor bij de Delhaize of op meerdere plaatsen?

 

Indien je de Bancontact-Visa Debit-debetkaart gebruikt,

  • kon je voorheen met de Maestro debetkaart wel via Google Pay betalen bij de Delhaize?
  • heb je dan al eens gevraagd aan de kassierster of je via Visa kan betalen? (dat zij de optie Visa kiezen in hun kassasysteem)

 

Alvast bedankt,

Jill

Ik ben een frequent gebruiker van Google Pay. In Delhaize lukt het mij niet om deze betaalmethode te gebruiken. De kassiersters kunnen me niet verder helpen. Hebben jullie weet hiervan ?

Aangenomen dat Google Pay met een Visa-debetkaart werd gekoppeld, dan moet u aan de zelfkassa op de knop “Kredietkaart of Maestro” tikken. Dus niet op “Bancontcact’, want Bancontact werkt niet met mobieltjes en bijgevolg ook niet met Google Pay.

Uiteraard, aan de gewone kassa moet u de kassier(-ster) vragen om “Kredietkaart” te selecteren. Ook al is de Visa-debetkaart geen Kredietkaart. Tsja...

Voor mij werkt het in ieder geval perfect op die manier. 

Reageer