Beantwoord

Hallo met Monica vinckens

  • 15 September 2023
  • 12 reacties
  • 102 Bekeken

Hallo met Monica vinckens, hoelang duurt het vooraleer mijn nieuwe bankrekening wordt geleverd 

icon

Beste antwoord van LarsD 20 September 2023, 13:08

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 2

Hallo @V085551

 

Bedankt voor uw bericht. 

 

Normaal gezien duurt het ongeveer een 2-tal weken. Nu ik kan hier geen garantie op geven. Het kan altijd zijn dat er vertraging op zit bvb bij Bpost zelf. Hou het zeker in het oog. Je krijgt ook nog een bevestiging van zodra jouw aanvraagd aanvaard is. 

 

Nog een fijne dag verder! 

 

Groetjes, 

Julie N

Dankuwel 

Is de visa classickaart er standaard bij? 

Reputatie 2

Hallo @V085551 , 

 

Een Visa Classic is niet standaard inbegrepen bij uw pack. Hiervoor moeten we een aantal parameters nakijken. Neem gerust met contact op met het Easy Banking Centre van zodra u uw rekening in gebruik heeft. Zo kunnen we nakijken of u in aanmerking komt. 

 

Met vriendelijke groeten, 

Julie N

 

 

 

Oke

Kan ik ook alles afhalen kaartlezer en bankkaart bij BNP Paribas Fortis? Laat niet graag door de post bezorgen! 

Is dat mogelijk om alles zelf af te halen bij BNP Paribas Fortis? Kaartlezer en nieuwe bankrekening? 

Reputatie 4

Hallo, @V085551,

Bedankt voor je bericht.

Een kaartlezer kan opgehaald worden in een kantoor. Een kaart kan enkel per uitzondering naar een kantoor verstuurd worden: indien er bijvoorbeeld geen gekend postadres is.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Hallo met Monica vinckens, ik heb mijn pincode al, komt de rest ook snel? 

Reputatie 2

Hallo @V085551 , 

 

Als je de pincode reeds hebt ontvangen. Ga je snel de kaart ontvangen. 

 

Groetjes, 

Julie N 

Das goed, om de simple reden, ik ben nu bij kbc en heb er zijn oplichters aan de haal gegaan met mijn bankrekening, ik wil daar zo snel mogelijk weg, ik heb alles al laten blokkeren en morgen donderdag ochtend 21-09 om 09:20 uur een afspraak met de politie om een pv te laten maken. Een mens moet dan werken en sommige stelen dan gewoon al  je zuur verdienden geld, en daar heb ik genoeg van en betrouw het internet niet meer! 

Reputatie 4

Hallo @V085551,

We vinden het jammer om te vernemen dat je slachtoffer bent geworden van oplichting. Het is inderdaad goed om steeds waakzaam te zijn voor je persoonlijke gegevens.

We hebben daarom ook informatie op onze Community beschikbaar gemaakt om beter je persoonlijke gegevens te beschermen:

Bescherm jezelf tegen onlinefraude en phishing | Community BNP Paribas Fortis

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer