Beantwoord

HELLO REKENING

  • 7 February 2024
  • 4 reacties
  • 151 Bekeken

Ik ben in januari 2024 overgestapt van Easy pack naar hello rekening omdat ik toch al alles zelf doe. Alles zou gratis zijn. nu zie ik op 7 februari is er 4.25€ afgegaan van mijn hello rekening met als mededeling: kosten in verband met de rekening - rekeningverzekering . Ook op mijn spaarrekening is er 4.25€ afgegaan zoals elk jaar. Ik heb nog nooit op mijn betaalrekening (easy pack) een verzekering moeten betalen en nu ik een gratis hello rekening heb wel? volgens mij is dit dan niet meer gratis.

icon

Beste antwoord van LarsD 7 February 2024, 14:02

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4

Hallo @FabienVH,

Bedankt voor ons dit te melden.

Ter info: Deze Rekeningverzekering is verbonden aan je zicht- of spaarrekening en treedt in werking bij het overlijden door ongeval van de verzekeringnemer. De aangeduide begunstigde krijgt op dat moment een vergoeding die gelijk is aan het saldo van je zicht- of spaarrekening.

De jaarlijkse premie voor de Rekeningverzekering bedraagt 4,25 € per rekening.

 

We sturen je ook dadelijk een privé-bericht zodat we dit voor jou verder kunnen laten nakijken.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Zelfde voorval, ik vind in geen enkel document over het Hello pack iets over een rekeningverzekering. Probeer het Easy banking centrum te bereiken...niet “easy”. Graag zo snel mogelijk rechtzetting.

Hey Tom,

Ik kreeg een privé bericht dat er vandaag een rechtzetting zou gebeuren. We zullen dit ten vroegste morgen op de rekening zien. Ik blijf het opvolgen. 

Fabien.

Reputatie 1

Goedemiddag @FabienVH,

Bedankt voor jouw bericht. Het betreft inderdaad een vergissing waarbij er onterecht een bijdrage voor de rekeningverzekering werd afgehouden. Zoals je zelf al aangaf zal dit rechtgezet worden. Ten laatste 13/2/24 zou het bedrag terug op de rekening moeten staan. Alvast onze excuses voor het ongemak. 

Groetjes, 

JoachimJ

Reageer