hoe kan ik mijn dag limiet verhogen bovenop het vermelde max bedrag max 2500€ vermeld naar 2700€ voor een bepaalde dag

  • 17 July 2021
  • 1 reactie
  • 1584 Bekeken

ik dien op een bepaalde datum te een bedrag mobiel doormiddel van pinnen te voldoen

boven mijn dag limiet hoe kan ik mijn dag limiet verhogen voor een dag bovenop het max bedrag


1 reactie

Reputatie 4

Dag, @levens raymond

 

Als je de gebruikstlimiet van de kaart wil verhogen dan moet je beveiligd contact nemen met het easy banking center om dit te laten wijzigen.

Je kan ons ook contacteren via de applicatie op de gsm; volg hiervoor de volgende stappen:  Aanmelden > "Contacteer ons" (icoon van een tekstballon) > Klik op Bellen > kies de optie "Rekeningen en kaarten" > Er verschijnt een lang telefoonnummer en dan kan je gewoon bellen.


Als je nog geen gebruik maakt van de applicatie kan je  ook binnen bellen met de Easy Banking Phone Code (je geheime 5-cijferige code):
Deze kan je aanmaken via volgende stappen: aanmelden>instellingen>easy banking phone>activeren

of wijzigen>bevestigen met kaartlezer. 
  
Bel ons op 02 762 60 00 en geef je klantennummer en Easy Banking Phone code in op het keuzemenu.

 

Reageer