Beantwoord

itsme technisch probleem


Reeds enkele dagen kan ik mij niet meer aanmelden via Itsme wegens een technisch probleem. Wordt dit nog opgelost? Bellen naar helpdesk duurt veel te lang, ik heb daar de tijd niet voor

icon

Beste antwoord van MIM 10 May 2024, 08:10

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 2

Beste @Rodene

Bedankt voor je bericht. Op welk moment krijg je deze foutmelding precies? Momenteel hebben wij geen weet van algemene problemen bij het aanmelden via ITSME. Kan je ons eventueel een schermafbeelding van de foutmelding bezorgen? Het is inderdaad mogelijk dat de wachttijden soms wat langer zijn, maar toch raden we aan ons Easy Banking Centre te contacteren. Hier heeft men toegang jouw persoonlijk dossier. Je kan ons bereiken op het nummer 02 762 60 00. We staan voor je klaar van 7 tot 22u op werkdagen en van 9 tot 17u op zaterdag. Bedankt alvast. 

Groetjes,

JoachimJ

Sinds dit weekend krijg ik dezelfde foutmelding voor inloggen op Easy Bkg Web, zowel via Firefox als via Edge. Restart computer haalt niets uit.

Heb daarnet naar 02 433 40 92 gebeld, waar men blijkbaar niet op de hoogte was: ze hebben zelf met IT contact genomen maar ik had de indruk dat het probleem daar ook (nog?) niet geregistreerd was. Men zou het uitzoeken.
Na 3à4 dagen wordt het wel tijd dat er iets mee gebeurt: dit kan toch niet blijven duren.
Andere apps (o.a. overheid) zijn wèl normaal bereikbaar via itsme.

Screenshots van de foutmeldingen hierbij:
EDGE:

 

FIREFOX:

 

Hier net hetzelfde sinds vorige week donderdag. Zeer vervelend. Ik ben o.m. ook zakelijke klant en werk veel vanop afstand. Afgelopen weekend gechat met BNP, en daar wist men inderdaad van niets (?) en ik  moest de helpdesk bellen. Maandag gedaan, na 20 minuten wachttijd contact gehad. Daar wist men het wel. Ze hebben echer geen idee van hoe lang dat nog gaat duren. Oplossing :  voorlopig kaartlezer gebruiken. Ik vind dat een archaische oplossing...die heb je ook niet altijd bij de hand. Ben benieuwd hoe lang dit probleem zal aanhouden. ( KBC, ING - dat werrkt allemaal perefec met ITSME)

Hallo @MIM en @Joris E ,

Momenteel hebben wij nog geen melding gekregen hoe en wanneer dit opgelost zal worden. Aangezien hier maar een kleine groep van klanten problemen mee heeft, is het moeilijk te zien wat het exacte probleem is. 

 

Voor jullie om eventueel nog te proberen moesten jullie via een favorieten link werken, deze verwijderen en onze website handmatig in te geven. 

En voor ons om het probleem beter in kaart te kunnen brengen, werken jullie op een Apple pc of een Windows pc? 

Groetjes, Joyce. 

De vorige dagen en daarstraks zat ik telkens in Windows. Ik heb net op Mac geprobeerd en daar kreeg ik de fout ook (Firefox), en zonder een link te gebruiken.
Intussen heb ik ook in Windows zonder link geprobeerd (Firefox zowel als Edge), en de fout blijft ook dan.

Hopend op een snelle oplossing…

Dank bij voorbaat. Joris

Hallo @Joris E ,

Bedankt alvast voor de info. Wij geven dit door en houden jullie op de hoogte van een mogelijke oplossing. 

 

Groetjes, Joyce. 

Ik werk op een windows PC

Bij mij werkt het nu weer. Toeval? Of heeft de IT-ploeg overuren gedraaid? 😀

Hopelijk is het intussen bij jullie ook opgelost...

Inderdaad opgelost - oef !

Reputatie 2

Beste @MIM en @Joris E 

Bedankt voor jullie feedback. Fijn om te vernemen dat het opgelost is intussen. Ik wens jullie nog een fijne dag verder. 

Groetjes,

JoachimJ

Reageer