Beantwoord

Kaart geweigerd

  • 21 January 2022
  • 1 reactie
  • 268 Bekeken

Hallo

 

Ik heb vandaag geprobeerd een betaling te voeren met mijn bankkaart, maar dat is niet gelukt. Op het scherm stond dat de betaling geweigerd is terwijl ik eigenlijk nog geld heb staan op mijn rekening. Hoe kan ik het best oplossen?

 

Met vriendelijke groeten

 

Jack Moussa

icon

Beste antwoord van Shari V 24 January 2022, 11:56

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3

Dag @Jmoussa98 

Hiervoor neem je best telefonisch contact met ons op. Je kan de medewerkers bereiken op het nummer 02 762 60 00. Als je over de app beschikt, raad ik je zeker aan om deze te gebruiken om in te bellen: Aanmelden > Communicatie (voorlaatse icoon)> Easy Banking Center > categorie 'Mijn kaarten en rekeningen' kiezen.

Reageer