Na mijn eerste bericht ben ik naar mijn agentschap getrokken om daar uitleg te krijgen op 22/1. Om te beginnen dikke zever (had geen afspraak!! ). Toch in gesprek geraakt, daaruit bleek dat mijn kaart geblokkeerd was via Cardstop (Wie heeft dat gedaan ? Ik niet !!!) Cardstop getracht te contacteren : is even moeilijk dan op de bank binnen te geraken = niet gelukt, een mens aan de lijn krijgen is quasi onmogelijk.
Men wist op het agentschap wel te zeggen dat er een nieuwe pin-code en kaart opgestuurd waren, dus ben in blijde verwachting tot ze aankomen (= reeds 24/1) zodat ik terug enig zicht krijg op mijn rekening en ik moet nog betalingen doen via easy banking.
Als vroeger medewerker (Bank Van Antwerpen, Generale, Fortis) heb ik dit nog nooit meegemaakt.
Hopelijk komt hier “snel” een oplossing, anders ben ik verplicht om mijn bankzaken ‘old style’ te beheren.
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineel