Beantwoord

KAARTGEBRUIK

  • 24 January 2024
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Na mijn eerste bericht ben ik naar mijn agentschap getrokken om daar uitleg te krijgen op 22/1. Om te beginnen dikke zever (had geen afspraak!! ). Toch in gesprek geraakt, daaruit bleek dat mijn kaart geblokkeerd was via Cardstop (Wie heeft dat gedaan ? Ik niet !!!) Cardstop getracht te contacteren : is even moeilijk dan op de bank binnen te geraken = niet gelukt, een mens aan de lijn krijgen is quasi onmogelijk.

Men wist op het agentschap wel te zeggen dat er een nieuwe pin-code en kaart opgestuurd waren, dus ben in blijde verwachting tot ze aankomen (= reeds 24/1) zodat ik terug enig zicht krijg op mijn rekening en ik moet nog betalingen doen via easy banking.

Als vroeger medewerker (Bank Van Antwerpen, Generale, Fortis) heb ik dit nog nooit meegemaakt.

Hopelijk komt hier “snel” een oplossing, anders ben ik verplicht om mijn bankzaken ‘old style’ te beheren.

icon

Beste antwoord van LarsD 24 January 2024, 15:33

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo @Charly13dec,

Onze excuses dat je dit hebt meegemaakt. Het is inderdaad zeer vreemd dat je kaart, zonder je medeweten, door CARD STOP wordt geblokkeerd. Kan het eventueel zijn dat een partner of medehouder van je rekening wel recent een eigen kaart heeft moeten blokkeren via CARD STOP? Misschien heeft men dan toen ook jouw kaart geblokkeerd?

Hopelijk krijg je vlug je nieuwe kaart en kan je verder.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

 

Reageer