Beantwoord

kaartlezer

  • 16 March 2021
  • 2 reacties
  • 124 Bekeken

Beste,

mijn kaartlezer werkt niet meer! Moet ik daarvoor een afspraak maken?

vriendelijke groeten,

Francine Demild

icon

Beste antwoord van LienV 16 March 2021, 11:59

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3

Men hoeft geen afspraak te maken, zie en volg de onderstaande koppeling:

Kaartlezer aanvragen.

Reputatie 1

Dag Francine

Bedankt voor je bericht!

 

Je hoeft geen afspraak te maken om een nieuwe kaartlezer te bestellen. Je kan deze zelf online bestellen, zowel via de app als via de website via volgende stappen:

Easy Banking App:

  • Aanmelden;
  • Kies rechtsonderaan voor het menu ‘Meer’;
  • Kies voor ‘Onze producten’
  • Kies voor ‘Handige diensten’
  • Klik op ‘Kaartlezer aanvragen’ en vervolgens op ‘Online aanvragen’
  • Kijk uw gegevens na en bevestig.

Easy Banking Web:

  • Klik op de knop ‘aanmelden’
  • Klik op ‘Een kaartlezer bestellen’

Je kan inderdaad ook de link gebruiken die @De Schipper doorgaf.

 

Groeten

 

LienV

 

 

Reageer