Beste,
mijn kaartlezer werkt niet meer! Moet ik daarvoor een afspraak maken?
vriendelijke groeten,
Francine Demild
Beste antwoord van LienV
Bekijk origineelBeste,
mijn kaartlezer werkt niet meer! Moet ik daarvoor een afspraak maken?
vriendelijke groeten,
Francine Demild
Beste antwoord van LienV
Bekijk origineelMen hoeft geen afspraak te maken, zie en volg de onderstaande koppeling:
Dag Francine
Bedankt voor je bericht!
Je hoeft geen afspraak te maken om een nieuwe kaartlezer te bestellen. Je kan deze zelf online bestellen, zowel via de app als via de website via volgende stappen:
Easy Banking App:
Easy Banking Web:
Je kan inderdaad ook de link gebruiken die
Groeten
LienV
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.