kan geen geld afhalen en of online betalingen uitvoeren.

  • 11 February 2024
  • 4 reacties
  • 144 Bekeken

Hoi,

ik kan sinds gisteren geen online betalingen uitvoeren en geld afhalen.

kunnen jullie me helpen ? 
 

mvg Niels Peeters 


4 reacties

Dag Niels,

 

Bedankt voor jouw bericht. Krijg je een bepaalde foutmelding als je aanmeldt of geld wilt afhalen?

Heb je weet van een recente wijziging aan je rekening?

Heb je ook geen toegang tot jouw Easy Banking App?

 

Groetjes,

Liz

Reputatie 3

Hoi,

ik kan sinds gisteren geen online betalingen uitvoeren en geld afhalen.

kunnen jullie me helpen ? 
 

mvg Niels Peeters 

Hallo,

Blijkbaar is er softwarematig iets verkeerd gegaan bij BNP Paribas sedert zondag

Dit schreef een moderator op het Waalse forum :
“Donika  Moderator  16u 13 februari

Hallo allemaal en bedankt voor jullie berichten.
Allereerst willen we ons verontschuldigen voor de vertraging in onze reactie. 

Als gevolg van een algemeen incident zijn overschrijvingen, betalingen en opnames tijdelijk niet beschikbaar voor sommige van onze klanten. Dit incident wordt momenteel onderzocht en zou morgen opgelost moeten zijn.
We begrijpen dat dit een grote impact kan hebben op het beheer van uw rekeningen en we verontschuldigen ons voor het ongemak. Onze technische teams doen hun uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groeten,
Donika”

Reputatie 3

Hoi,

ik kan sinds gisteren geen online betalingen uitvoeren en geld afhalen.

kunnen jullie me helpen ? 
 

mvg Niels Peeters 



Hallo,

Als het nog niet opgelost is bij u kan het volgende blijkbaar ook aan de oorsprong van het probleem liggen; en dan moet u naar een Bpostkantoor of een BNP Paribaskantoor, volgens het relaas van iemand op het Waalse forum :

“Mijn account is EINDELIJK gedeblokkeerd, zoals ik elders op het forum heb gelezen waren de persoonlijke gegevens niet up-to-date.

Reden voor accountblokkering :

De naam bij Bpost was Martin Lucas A. (3de naam) zoals op mijn identiteitskaart, terwijl ze bij BNP enkel Martin Lucas hadden gebruikt.
De rekening was al meer dan een jaar inactief (haha), wat natuurlijk niet het geval is.
Dus eigenlijk hebben ze mijn rekening 4 dagen geblokkeerd omdat de 3e naam op mijn identiteitskaart niet werd weergegeven bij BNP, en vanwege een bug in mijn transactielogboeken... Het is een grote grap.

Ik tekende een papier met toestemming voor de verandering, de dame aan de balie veranderde gewoon mijn naam en alles was meteen weer normaal.

Ik dring er bij iedereen die nog vastzit op aan om naar het dichtstbijzijnde Bpost-kantoor te gaan, want als je zelf niets doet, wordt blijkbaar niets automatisch gedeblokkeerd.”


​​​​​​​

Reputatie 1

Beste @Anasspt ,

Bedankt voor je bericht. Er was inderdaad een algemeen incident waardoor bepaalde klanten geen betalingen of geldafnames konden doen. We hebben bevestiging gekregen dat het probleem intussen (14/2/2024) opgelost zou moeten zijn. Alvast onze excuses voor het ongemak. Mocht je toch nog problemen ondervinden, laat het ons dan maar weten. 

Fijne dag verder. 

Groetjes,

JoachimJ

Reageer