Beantwoord

Kan met een Visa credit card (verkregen bij Fortis) qua betalingen (in fysieke én webwinkels) evenveel als bij een Visa World Gold card? (verkregen bij het bedrijf Visa)

  • 14 July 2021
  • 1 reactie
  • 74 Bekeken

Een familielid van mij heeft twee kaarten. Één Visa Credit card welke verkregen is bij Fortis. De andere kaart is een World Gold card van het bedrijf Visa. Graag wil ik weten of, als het om betalingen gaat, (zowel in fysieke winkels als webwinkels) de acceptatie betreft de Visa Credit card (het kunnen betalen met de card)  in de meeste winkels ongeveer hetzelfde is dan wanneer ik de World Gold card gebruik. Het gaat met name om betalingen in Zuid-Afrika. Maar ook in België, Nederland, Duitsland en Frankrijk.

Voor verrassingen wil het familielid niet komen te staan, dus vandaar mijn vraag.

 

icon

Beste antwoord van Shari V 15 July 2021, 10:41

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3

Dag Albert_3_1

Kredietkaarten worden wereldwijd aanvaardt, zowel voor fysieke winkels als webwinkels, of dit nu om een gewone Visa creditkaart gaat of een Visa World Gold kaart.

De Visa World Gold kaart, zal meer mogelijkheden bieden dan de gewone Visa kredietkaart. Het voornaamste verschil zal zijn dat er bij de Goldkaarten verzekeringen gekoppeld zijn.

Wat de voornaamste verschillen zijn vraagt je best even na bij Bank Card Company via het nummer 02 205 85 85.

Reageer