Ik heb begin september een aanvraag gedaan om mijn limiet te verhogen, die was dan goedgekeurd. Ik heb deze ingesteld zodat deze geldig is tot 1 november.
Nu heb ik op 3 oktober het geld gebruikt om de grote eenmalige kost die ik had te betalen. Omdat dit tussen de 1 en de 10 de gebeurde gaat dit er pas af of 10 november. Nu dacht ik dat het saldo weer terug op het volledige bedrag zou staan op 10 oktober omdat dit altijd het geval is. Maar nu staat er nog steeds dat het saldo 0 is.
Ik heb dus een nieuw limiet ingesteld en online in de banking app staat er dat deze van 11.10 (vandaag) tot 1 december geldig is. Maar het saldo staat niet op 500, hij staat op 0. Of duurt dit even vooraleer ik dit zie staan?
Ik vroeg mij ook af of als je een tijdelijke limiet verhoging krijgt je dan niet meer maandelijks op de tiende een nieuw saldo beschikbaar krijgt zoals normaal?
Alvast bedankt voor het antwoorden.
Beste antwoord van Alexander
Bekijk origineel