Beantwoord

levering debetkaart

  • 4 July 2023
  • 1 reactie
  • 132 Bekeken

Hoi! Ik bestelde een nieuwe debetkaart. Deze zal geleverd worden op een kantoor van bnp paribas Fortis. Hoelang na de levering blijft de kaart op het kantoor liggen voor deze teruggestuurd wordt? Ik ben namelijk komende week op vakantie.
mvg 

icon

Beste antwoord van Jonas F 4 July 2023, 14:24

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hoi! Ik bestelde een nieuwe debetkaart. Deze zal geleverd worden op een kantoor van bnp paribas Fortis. Hoelang na de levering blijft de kaart op het kantoor liggen voor deze teruggestuurd wordt? Ik ben namelijk komende week op vakantie.
mvg 

Dag teresavaneycken,

Dit is afhankelijk van het kantoor waar je kaart zal geleverd worden maar over het algemeen worden deze een aantal weken bijgehouden. Het kantoor zal pogingen ondernemen om je te contacteren en indien ze je niet kunnen bereiken zal de kaart na enige tijd vernietigd worden.

Je kan best zelf eens contact opnemen of een afspraak inplannen op het kantoor. Ik geef je hieronder mee hoe dit kan:

Maak een afspraak met je adviseur of kantoor via Easy Banking Web | Community BNP Paribas Fortis

Om je kaart op te halen kies voor een ‘kleine praktische afspraak’. Het is mogelijk tot twee weken bovenop de huidige week in de toekomst een ‘kleine praktische afspraak’ in te plannen.

De afspraak wordt meteen ingepland. Je ontvangt ook een bevestigingsmail die je de mogelijkheid biedt om de afspraak te wijzigen en te annuleren.

Hopelijk is dit wat duidelijk voor jou en alvast een zéér fijne reis toegewenst!

Groetjes,
Jonas F.

Reageer