Beantwoord

levertermijn nieuwe bankkaart

  • 31 August 2021
  • 2 reacties
  • 159 Bekeken

Een goede week terug opende ik (na drie keer heen en weer rijden naar het kantoor) een rekening voor mijn zoon. Tot op vandaag ontvingen we nog geen bankkaart en kaartlezer. Reactie op mail naar het kantoor blijft ook uit, vandaar stel ik hier even de vraag: hoe lang duurt het nog voor we de kaart en lezer krijgen ?

icon

Beste antwoord van JarneM 31 August 2021, 13:23

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

Hallo @tytgat katleen ,

 

Ik raad je hiervoor aan telefonisch contact op te nemen met ons Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00 aangezien we via onze community geen toegang hebben tot persoonlijke gegevens en/of rekeningen om dit voor jou te gaan controleren.

Via die weg kunnen we wel controleren waarom dit eventueel langer duurt dan gewoonlijk.

 

 

Wij hopen jou hiermee van dienst te zijn.

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Na een klein kwartier in wacht te hangen op jullie call center, heb ik ook dat intussen opgegeven.

Reageer