Beantwoord

limietverhoging debetkaart voor minderjarige

  • 6 July 2021
  • 1 reactie
  • 506 Bekeken

Kan ik via het easy banking centre de limiet van de debetkaart van mijn minderjarige zoon verhogen?

icon

Beste antwoord van JillH 6 July 2021, 16:41

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo @geert_bnp,

 

Dit kan zeker en vast via het Easy Banking Centre! Op vraag van 1 van de wettelijke vertegenwoordigers mogen we de kaartlimieten van een minderjarige (tijdelijk) aanpassen.

Omdat we graag 100% zeker zijn dat we de juiste persoon aan de lijn hebben die dit vraagt, raad ik je wel aan om beveiligd in te bellen.

 

Beveiligd inbellen kan op volgende 2 manieren:

Via Easy Banking App:

Contacteer ons door aan te melden via Easy Banking App, onderaan te kiezen voor 'Contact' en tot slot naast 'Easy Banking Centre' te drukken op het telefoontje. Zo belt u op een veilige manier met onze bank. Wij zijn beschikbaar van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag.

 

Via Easy Banking Phone Code:

1. Surf naar onze website Easy Banking Web (https://www.bnpparibasfortis.be)

2. Klik bovenaan rechts op de groene rechthoek "Aanmelden" & volg de stappen om u aan te melden met de kaartlezer of via Itsme.

3. Klik vervolgens op "Instellingen" rechts bovenaan

4. Kies voor "Easy Banking Phone" in het menu dat verschijnt

5. Klik op "Activeren" of "Wijzigen" en accepteer de voorwaarden

6. Kies nu een 5-cijferige code die u makkelijk kan onthouden & typ deze 2 keer in, zoals gevraagd

7. Bevestig met de kaartlezer

Bel ons rechtstreeks nummer 02 762 60 00, geef uw klantennummer en 5-cijferige Easy Banking Phone Code in.

 

Groetjes,

 

Jill

Reageer