Beantwoord

mastercard

  • 7 August 2022
  • 2 reacties
  • 260 Bekeken

Ik betaalde online met mijn mastercard maar er liep telkens iets fout met digipas code ,nu 2 dagen later merk ik bij een nieuwe betaling dat ik de melding krijg geweigerd door financiële instelling ,is mijn kaart geblokkeerd?en hoe deblokkeren ik ze?

icon

Beste antwoord van JarneM 8 August 2022, 16:13

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

Hallo @Kellyhollanders0805 ,

 

Je kan best eens telefonisch contact opnemen met Atos Worldline om na te gaan of jouw kredietkaart nog kan gebruikt worden voor betalingen. Dit kan via het nummer 02 205 85 85.

 

Indien je zelf ergens een melding krijgt dat de kredietkaart geblokkeerd is en dit na te veel foutieve pogingen met de kaartlezer en het ingeven van de pincode, dan kan je best telefonisch contact opnemen met ons Easy Banking Centre via de communicatie-functie in jouw app of met jouw Easy Banking Phone Code via het nummer 02 762 60 00.

 

Op die manier zal een collega moeten bekijken eventueel een nieuwe pincode te laten opsturen per post.

 

 

We hopen jou met deze info reeds van dienst te zijn.

 

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Dankjewel voor het antwoord 

Ondertussen´ is het opgelost

Reageer