Beantwoord

Mastercard Gold - De verzekering aankoopgarantie

  • 20 December 2023
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

Beste,

Ik heb een pakje via het internet gekocht, volgens de winkelketen is dit pakje geleverd.

Echter heb ik het pakje nooit ontvangen.

Wat ik kan lezen is dat ik,hiervoor verzekerd zou zijn met de verzekering aankoopgarantie

Klopt dit? Zo ja, hoe moet ik dit aangeven?

 

icon

Beste antwoord van LarsD 20 December 2023, 11:23

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4

Hallo @JGO,

Bedankt voor je bericht.

Als je de voorwaarden bekijkt van de verzekeringen gekoppeld aan de Mastercard Gold zal je lezen dat er een tussenkomst mogelijk is bij Niet-levering (aankoopgarantie internet) in geval dat “de levering van het verzekerde goed niet gebeurde binnen de 90 kalenderdagen volgend op de datum van aankoop; indien een leveringstermijn werd overeengekomen gebeurde de levering niet binnen de 90 dagen na de voorziene leveringstermijn”.

Je kan op onze website een aangifteformulier vinden. Je kan ook telefonisch (02 664 45 25) en per mail (goldcardinsurance@aginsurance.be) contact nemen met Teleclaims om aangifte te doen.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

LarsD,

 

Bedankt voor de info.

Verder nog een fijn eindejaar gewenst!

Reputatie 4

Hallo @JGO,

Dat is graag gedaan. We wensen je alvast ook nog een fijn eindejaar toe!

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer