Beantwoord

mastercard via easyweb vervangen

  • 7 March 2024
  • 1 reactie
  • 25 Bekeken

Ik vroeg reeds 2 maal een nieuwe mastercard aan daar mijne stuk is maar telkens komt in easyweb dat het stopgezet is door mezelf of fortis 

Hoe komt dit ik zit wel al een maand zonder mastercard 

icon

Beste antwoord van LarsD 8 March 2024, 10:30

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo @Kellyhollanders0805,

Bedankt voor je bericht.

Helaas moet er iets achterliggend zijn dat het aanmaken van een nieuwe kredietkaart op je naam blokkeert.

Omdat we via deze weg geen toegang hebben tot je gegevens raden we je aan het Easy Banking Centre te contacteren voor dit verder te onderzoeken.


Je kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op.

Maak je geen gebruik van de app? Je kan dan bellen op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. Het Easy Banking Centre is open van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer