Beantwoord

mevr

  • 16 May 2022
  • 4 reacties
  • 32 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

Ik probeer al weken mijn bankkaart te koppelen aan Payconiq krijg steeds de melding kunnen kaart niet koppelen probeer later opnieuw

wat heb k al gedaan 

veranderd van browser

app verwijderd

telefoon uit gezet

niets helpt

icon

Beste antwoord van LarsD 16 May 2022, 13:08

Bekijk origineel

4 reacties

Koppeling bankkaart aan payconiq lukt niet

wat gedaan

telefoon uitgezet

app verwijderd

browser veranderd

Reputatie 4

Hallo @Wilma,

Bedankt voor je bericht.

Is dat een nieuwe debetkaart dat je wil toevoegen aan Payconiq? Zo ja, heb je dan de nieuw debetkaart al volledig geactiveerd door eenmaal met de chip en je pincode te betalen in een fysieke winkel?

Dat is nodig voor je andere functies zoals online betalingen en Payconiq by Bancontact kan gebruiken. 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Wist je dat de Community 5 jaar bestaat? Om dat te vieren lanceerden we een wedstrijd! Doe snel mee en maak kans op een FNAC-waardebon van 25 euro.

Hallo Lars

ja heb ik allemaal al geprobeerd

 

Reputatie 4

Het probleem is helaas al eerder voor gekomen. Toen bleek dat het probleem ook werd veroorzaakt via bepaalde netwerken. Maak je gebruik van een wifi-netwerk of via 4G? Heb je al geprobeerd van netwerk te wisselen op het toestel?

Reageer