Beantwoord

mijn bankaart gestolen heb ze geblokkeerd weet wel niks van mijn rekening de app werkt ook niet meer

  • 21 July 2021
  • 3 reacties
  • 118 Bekeken

Heb over 5 dagen mijn bankaart verloren zal wel gestolen zijn want mijn belfuis is ook weg en passport 

Kan ook niet meer op de bank app 

Mijn vraag is nu of ik toch niet kan te weten komen of mijn rekening nog ok is weet niks van mijn saldo 

En wat zou ik best doen politie aangifte 

icon

Beste antwoord van JarneM 22 July 2021, 13:30

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3

En wat zou ik best doen politie aangifte 

Uw contract met BNP voorziet dat bij diefstal binnen de 24 uur aangifte moet gedaan worden bij de politie. En dat u terzelfdertijd via Cardstop de kaart laat blokkeren.

U bent dus al behoorlijk te laat. Waarschijnlijk idem dito wat Belfius betreft.

Reputatie 2

Hallo @De gusem ,

 

Je dient bij verlies van jouw debetkaart steeds best zo snel mogelijk Card Stop te contacteren en nadien ook ons. Op die manier kan je vermijden dat er eventuele transacties zouden plaatsvinden die je zelf niet hebt uitgevoerd.

 

Om na te gaan of jouw debetkaart geblokkeerd is en wat de stand is van de rekening momenteel raad ik je aan telefonisch contact met ons op te nemen op het nummer 02 762 60 00.

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Reputatie 3

Hallo @De gusem ,

 

Je dient bij verlies van jouw debetkaart steeds best zo snel mogelijk Card Stop te contacteren en nadien ook ons.

 

En als binnen de 24 uur geen aangifte wordt gedaan bij de politie, dan komt de verzekering niet meer tussen. Dat had u er minstens moeten aan toevoegen.

 

Reageer