Beantwoord

Mijn BPost mastercard prepaid

  • 25 January 2024
  • 10 reacties
  • 511 Bekeken

Beste, 

 

ik heb een BPost mastercard prepaid. Blijft die dezelfde? Zoniet wat moet ik doen, en kan ik een andere bekomen prepaid?

 

Mvg

Vincent Lagae

icon

Beste antwoord van LarsD 25 January 2024, 16:16

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 3

Hallo,

Normalerwijs zou u hier moeten kunnen inloggen om uw tegoed te zien.
Ik geloof dat die Bpaidkaart uitgegeven was door Bpost zelf, niet Bpostbank

https://bpaid.bpost.be/Nl/Account/Logon/

 

Inderdaad door Bpost zelf. dus blijft dit hetzelfde dan?

 

Mvg

Reputatie 3

Hallo,

Ikzelf ben geen medewerkster van BNP Paribas, maar ik heb gelezen dat alles hetzelfde blijft voor die prepaidkaarten.

Dank voor uw antwoord.

Reputatie 4

Hallo @Vincent1970,

Bedankt voor je bericht.

Klanten van bpost bank die over een prepaidkaart beschikken, kunnen deze behouden. Prepaidkaarten zijn namelijk een aanbod van bpost en niet van bpost bank. De nieuwe bankkaart die ze ontvangen, is een Bancontact-Visa Debit debetkaart van BNP Paribas Fortis.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Hoe kan ik die b post mastercard opzeggen, ik vind die niet terug in de easy banking app ook niet op de easy backing web

Dag @frans troch ,

 

Je kan deze momenteel nog niet raadplegen. Deze worden binnenkort automatisch vervangen waardoor je deze wel zal kunnen zien in je Easy Banking. Onze excuses voor dit ongemak.

 

Moest je de kaart nu willen opzeggen, kan je dit in één van de bpost kantoren gaan navragen.

 

Groetjes,

Liz

Bedankt voor het snelle antwoord 

Reputatie 3

Hoe kan ik die b post mastercard opzeggen, ik vind die niet terug in de easy banking app ook niet op de easy backing web

 


Als het gaat om de Bpost mastercard prepaid-kaart, de Bpaidkaart, (die geen echte kredietkaart is) dan werd die uitgegeven door Bpost, niet door Bpostbank.
Om ze op te zeggen zal je naar een Bpost kantoor moeten gaan. Hier kan je je saldo controleren
https://bpaid.bpost.be/Nl/Account/Logon/

Dank u

Reageer