Ik heb volmacht op de bankrekening van mijn ouders en heb een bankkaart gekregen.
Hierop staat geen klantnummer, nodig om in te loggen op de site.
Hoe los ik dit op ?
Beste antwoord van JillH
Bekijk origineelIk heb volmacht op de bankrekening van mijn ouders en heb een bankkaart gekregen.
Hierop staat geen klantnummer, nodig om in te loggen op de site.
Hoe los ik dit op ?
Beste antwoord van JillH
Bekijk origineelDag
Hiervoor bel je best even naar het Easy Banking Centre, want vermoedelijk is er nog geen online banking contract actief op jouw naam, en dit is noodzakelijk om een klantennummer te creëren en toegang te krijgen tot Easy Banking. We kunnen dit telefonisch in orde brengen voor je.
Je kan ons bereiken op het nummer 02 762 60 00, maandag tot vrijdag van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u. Wanneer je inbelt en er gevraagd wordt naar een klantennummer, hoef je er geen in te geven, aangezien je dat momenteel nog niet kan. De adviseur zal jouw profiel kunnen opzoeken a.d.h.v. jouw familienaam en geboortedatum.
Alvast bedankt & een fijn weekend toegewenst,
Jill
Bedankt,
Het probleem is opgelost !
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.